Понад тисячу заявок надійшло в диспетчерську службу «1562» Інтернетом
29 червня 2011 13:15
Понад тисячу заявок надійшло в диспетчерську службу «1562» Інтернетом 1100 заявок надійшло до Харківської міської інформаційно-диспетчерської служби «1562» Інтернетом з моменту появи цього сервісу на сайті служби. Про це 29 червня в прес-центрі Харківської міської ради повідомила начальник служби Любов Єрохіна.

«Заявники мають можливість детально викласти суть проблеми, а також додати до заяви фотоматеріали, якщо вважають за необхідне підтвердити викладене. Така форма прийому заявок працює в нас з минулого року», - зазначила начальник служби «1562» Любов Єрохіна.
Заявки, які надійшли Інтернетом, відразу ж потрапляють у загальну базу, їх обробляють і виконують так само, як і заявки, зроблені телефоном.
«Таким способом користується, в основному, молодь. Але наш головний контингент - люди середнього та старшого віку, бабусі і дідусі, і вони, як правило, нам телефонують», - повідомила начальник диспетчерської служби «1562» Любов Єрохіна.
Нагадаємо, що з початку січня 2007 року до 24 червня 2011 року в інформаційно-диспетчерську службу «1562» надійшло понад 1 млн 872 тис. звернень громадян і майже 14 тис. подяк. 

Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.

    Понад тисячу заявок надійшло в диспетчерську службу «1562» Інтернетом Понад тисячу заявок надійшло в диспетчерську службу «1562» Інтернетом Понад тисячу заявок надійшло в диспетчерську службу «1562» Інтернетом Понад тисячу заявок надійшло в диспетчерську службу «1562» Інтернетом Понад тисячу заявок надійшло в диспетчерську службу «1562» Інтернетом
Друкувати
Останні новини