«Заявники мають можливість детально викласти суть проблеми, а також додати до заяви фотоматеріали, якщо вважають за необхідне підтвердити викладене. Така форма прийому заявок працює в нас з минулого року», - зазначила начальник служби «1562» Любов Єрохіна.
«Таким способом користується, в основному, молодь. Але наш головний контингент - люди середнього та старшого віку, бабусі і дідусі, і вони, як правило, нам телефонують», - повідомила начальник диспетчерської служби «1562» Любов Єрохіна.
Нагадаємо, що з початку січня 2007 року до 24 червня 2011 року в інформаційно-диспетчерську службу «1562» надійшло понад 1 млн 872 тис. звернень громадян і майже 14 тис. подяк.
Підписуйтесь на Telegram-канал офіційного сайту Харківської міськради.
-
09:18
З Харкова за тиждень вивезли більше 28 тисяч кубометрів сміття
-
28/03/2024
У Харкові пройшов фестиваль професій
-
28/03/2024
У Харкові оновили два кілометри водоводів
-
28/03/2024
Комунальники закрили 80% контурів пошкоджених будинків
-
28/03/2024
У Харкові запустили деякі тролейбусні маршрути
-
28/03/2024
У Харкові завершують будівництво підземної школи
-
28/03/2024
Ігор Терехов розповів про ситуацію з електропостачанням
-
28/03/2024
У Харкові через останні обстріли пошкоджено 19 будинків
-
28/03/2024
У метро зменшили інтервали руху потягів
-
27/03/2024
КВПВ оновлює обладнання
-
27/03/2024
У Харкові замінили 6 кілометрів внутрішньобудинкових систем
-
27/03/2024
На міське кладовище впав збитий безпілотник
-
27/03/2024
У Харкові відновили трансляцію пересування міського транспорту
-
26/03/2024
Відключення електропостачання в Харкові може не збігатися з графіками
-
26/03/2024
У метрополітені зменшили інтервали прибуття потягів
-
26/03/2024
Ворог вчергове атакував Харків
-
26/03/2024
Молодих людей запрошують взяти участь у конкурсі
-
26/03/2024
З початку року у Харкові замінили 240 пожежних гідрантів
-
26/03/2024
Ігор Терехов: Імена загиблих гвардійців назавжди закарбовані в історії Харкова